Post by desadipera on Mar 5, 2022 8:30:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ PUBG MOBILE LITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PUBG MOBILE LITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många guld ▞▞▞
▞▞▞ PUBG MOBILE LITE 2022 version ▞▞▞
Spelet är bra men vänligen ge uppdateringar regelbundet och ge några nya lägen att spela. Jag spelar PUBG LITE sedan nästan 1 år tillbaka, jag älskar spelet. Jag älskar upplevelsen från pubg mobile lite. Jag väntar på BGMI LITE.#WeWantBGMILITE
Spelet är bäst men det finns ett problem, det finns ingen uppdatering på länge vintersäsongen har inte tagit slut. Snälla jag, begär att lägga till några kartor några nya karaktärer och vapen
Enormt serverproblem...och granatfel i grafiken, inte så bra kulskador behöver fixas.
Det här spelet är bäst men det finns bara två klassiska kartor .Jag spelade 2 år ingen ny förändring .Utvecklarna fixar inte problemen som buggar, fel och även hackare. Jag ber devolpers att fixa det. På andra sätt är detta det bästa spelet.
Med vederbörlig mottagning: Hej herre det var ett problem när vi loggade in spelet det var en servertitel jag kan inte fortsätta servern snälla låt oss svaret snälla hjälp oss tack.
Det här spelet är så intressant och underhållning men jag vill säga ge lite byta namnkort och rumskort gratis Tack
Ni borde lägga till en större uppdatering till det här spelet, det är riktigt trevligt och det är bara där vi bara gör samma sak om och om igen och lägger till nya spellägen, nya skal, vapen,. För guds skull ska det här vara pubg men en lite version com på jag börjar tröttna på det och jag kanske raderar det någon dag
Ditt spel är så dåligt oavsett hur dyr telefonen är, det kommer att bli höga ping och mycket lagg vilket inte är värt att spela
PUBG mobile lite är ett fantastiskt spel för spelare som vill ha pubg-upplevelsen men som har enkla enheter. Jag gillade det här spelet väldigt mycket tidigare men spelet blir sämre och tråkigt dag för dag, det finns inga nya uppdateringar inga nya kartor. fel och buggar är för mycket skadan bör förbättras också
Kära bror jag kommer att ge dig 4 stjärnor eftersom det är ett väldigt bra spel men det är ett problem i det här spelet är att lägg till en liten karta som livik cheer park och kartor som erangle ,vikendi men jag kommer inte spela pubg mobil eftersom min mobil är 4gb ram och 64GB rom Det är ett mycket skadligt spel någonsin. Jag gillar inte pubg mobile jag gillar pubg lite, lägg till några kartor i kommande uppdateringar och lägg till några händelser. Tack.
PUBG MOBILE LITE Actie zzxz
Det här spelet är ett misslyckat projekt och anledningen till att jag säger detta är för att inga ordentliga uppdateringar har lagts till spelet som ett nytt landskap eller nya vapen, inte ens kartor har lagts till och det har gått ett helt år nu. Vinnarna har inte ens anständiga skins längre och det här är verkligen frustrerande eftersom jag älskar det här spelet men sättet som utvecklarna har ignorerat oss är hjärtskärande.😭
Mina grafikalternativ vill inte fungera...killar snälla fixa fördröjningen...och uppgradera mjukvaran
Sir snälla jag är säsong 3-spelare och jag har spelat det här spelet dagligen och för många gånger sedan har de ingen uppdatering om det för att snälla ge några nya uppdateringar och fler kartor snälla ge nya uppdateringar vi väntar på att du svarar när du inte ger några nya intressanta uppdatera så lämnar vi spelet Tack
ett mycket bra spel men det är alltid tjockt och hänger på grund av att grafiken inte är jämn så jag ger det två stjärnor
Spelet är i princip tråkigt eftersom det inte finns några regelbundna uppdateringar som PubG Mobile, det finns begränsade kläder, kartorna är för små och även spelarna i kabinen, åtminstone om du kunde öka det till 80 spelare i kabinen skulle det vara mycket bättre.Och jag rekommenderar också att ytterligare en karta läggs till eftersom de flesta spelarna redan är vana vid de kartor som redan finns där och de två kartorna är tråkiga.
Det bästa spelet någonsin, det är mer som ett realistiskt spel, men uppdatera det här spelet, vi tröttnade på bakgrunden
Betygsätt automatiskt till 1 stjärna. Servern svarade inte. Jag har redan mailat det här problemet. Efter e-post får jag bara ett steg. Gå först till "?" hjälp och bla...bla...bla.... Alltså nonsens. Varför löste du inte det här problemet? Det här problemet kom med din server... Slösa bara bort min tid och pengar...!!!!!
Vänligen fixa alla buggar och fel.. Jag har spelat det här spelet i nästan 4 år. Men det här året är de allvarligaste buggar och glitchar jag har stött på. Så snälla fixa det. Eftersom vi alla älskar det här spelet men om det fortfarande händer. Jag vet inte vad som kommer att hända inom en snar framtid. Så att även jag älskar det här spelet kommer jag bara att ge 1 stjärna.
Tomb of the Mask Akcja hvgr
Edit: Tja, jag installerade det igen och problemet verkar ha lösts. Därav 4 stjärnor. Matchmakingen har blivit hemsk. Jag kommer från Asien, men visar servern för Nordamerika eller Sydamerika. Dessutom står det "Det gick inte att ladda, återgår till lobbyn..." när jag försöker gå in i ett spel. Du har också tagit bort tdm vilket är väldigt dåligt
Jag älskar pubg väldigt mycket men jag har ett problem i pubg när fienden kom för att skynda på mig min spelbrist och server blev mycket hög och mitt andra problem är servern jag bor i asien men när jag startar spelet blev det Nordamerika snälla fixa det problemet Jag ska tacka dig
Jag älskar spelet, jag har spelat det i ungefär ett år nu, men jag har ett problem med spelet som inte tillåter mig att logga in med mitt Facebook-konto, skulle det här problemet kunna lösas?
PUBG MOBILE LITE ایکشن mgv
Spelet är awsome....men spelarnas hälsa är väldigt hög det är svårt att besegra en spelare om någon har shotgun eller rpg plz minska spelarnas hälsa.....på så sätt får vi erfarenhet som PUBG....Jag spelar också PUBG jämför med PUBG PUBG lite spelare har gos like health.........🤣😅
PUBG MOBILE LITE Action girg
Bra, men det finns några buggar när du spelar TDM som glitch through wall. Vänligen fixa det
Jag älskar spelet men servern är för laggy jag har ett starkt wifi men spelets ms är 300 plus och det kommer aldrig ner till 20 eller något även om jag har en stark wifi-anslutning
Mycket trevligt spel men det finns ingen träningskarta, lägg till träningskarta i det här spelet
Du fokuserar inte på Pubg Mobile Lite. Det här spelet har full lagg och hög ping hög ms fungerar inte bra. Ditt fulla fokus ligger på pubg mobile men vänligen fokusera på Pubg Mobile Lite också. Vi behöver också 400 gyro och pistoleld ljud som pubg mobil tack.
PUBG MOBILE LITE Akcja blon
Jag uppdaterade spelet eftersom den nya säsongen kom ut som var mitt största misstag någonsin. Jag kan inte spela utan fördröjning min telefon bränner nästan min hand låga fps och fler problem. Hur förväntar du dig att folk spelar ditt spel med många problem i det.
Lägg till offline-mods med AI-bots, jag kan inte bara använda mitt mobila internet hela tiden
Det här spelet är bäst men det finns ett problem, det finns ingen uppdatering länge och vintern går inte och vi behöver mer läge och karta som vicendy och myramer och det finns inget övningsläge för att förbättra vår skicklighet, vi behöver detta för att spela och ha roligt
detta är mycket bra spel men när jag loggar in servern är i europa också frag bug fix detta buggar plx
Trevligt spel men spelet är sarvar-problem, snälla fixa problemet ......
Jag älskar det här spelet och jag spelar det under hela min fritid men det finns något du borde göra åt det som upp till 9 månader nu, du har inte introducerat något nytt i spelet, men gör alltid något nytt för PUBG mobil beta
Jag älskar det här spelet väldigt mycket men du vet varför jag gav honom 4 stjärnor. Anledningen är att jag inte kan ändra min server min riktiga server är Asien men ibland visar den Europa och Nordamerika. Kära utvecklare snälla gör ett valbart serveralternativ som pubg mobile så att vi verkligen kan njuta av vårt favoritspel. Det begärs tack.
Det är ett bra spel men nu har jag problem med bakgrundsirriterande julmusik som inte ens jag kan förmedla mitt budskap i ljud till mina spelpartners. Det blir så irriterande att inte ens jag kan spela spelet vänligen fixa det.
Jag ångrar att jag laddade ner det här spelet för det är bara slöseri med tid och data, efter att ha laddat ner spelet begärde han uppdatering med ytterligare en extra data vilket jag gjorde och inget bra kommer ut efter alla mina ansträngningar, jag kan inte ens öppna spelet, för mig kommer betygsätta spelet noll.
Spelet är fantastiskt, jag började spela det i säsong 1 och jag älskar det, men saken är att vi skulle älska en ny karta och kanske lite bättre wp, det var därför jag gav en 4-stjärnig, överväg att lägga till en ny karta och eller ett nytt arkadläge som ett vapenspel för att göra spelet lite mer spännande det är, och även under de senaste 4 WP är uppdragen där samma kanske också ändrar dem lite thx
Vänligen lägg till nya kartor om du inte lägger till karta men ändå lägger till några nya heta droppar vänligen arbeta med nya heta droppar jag ger 4 stras detta spel behöver några nya hot drops och ta bort glitch es
PUBG MOBILE LITE ایکشن quc
Mycket dåligt spel min spelnivå är 30 men det finns fortfarande bots i Battle Royal, snälla fixa detta. Jag kommer att spela med 50 60-nivåspelare snälla, men jag vill inte spela med bots.
Det här spelet är mycket bra, snälla, min fråga är spelets grafik är mycket dålig, lägg till crown ace conquror spelare gick med
Jag gillar det här spelet men nya uppdateringar är så dåliga att hans löpande ikon inte ställer in några vädjanden
Bästa spelet men det finns några fel och fördröjningar. plötsligt pingar fast på 968 och vi måste gå in på inloggningssidan från matchen som är så irriterande. plz fiz lagg och glitches .Lägg till några nya kartor och funktioner för att göra spelet mer spännande och spännande.